zaterdag 31 december 2016

Zwaai 2016

Het jaar 2016 zit er weer bijna op. Wat gaat een jaar toch snel voorbij.
2016 was een fijn jaar, de uitstappen met quiltvriendinnen , de bee's ,de ufo' bee's,..........
De geboorte van Lyano en Margaux , maar ook het einde van mijn werk na 35 jaar.

Dit jaar heb ik 62 blogjes geschreven ,niet meer zoveel als in de beginjaren maar dat lijkt me overal zo. Ik plaatste 193 foto's zodat jullie konden meegenieten.

Affo's op quiltgebied heb ik niet , wel veel aan verschillende projecten gewerkt ,wel heb ik 3 sjaals gebreid.
En we zien wel wat 2017 brengt.

Wens jullie alvast een fijn eindejaar toe.


5 opmerkingen:

KijkDaarIs zei

Een heel nieuw jaar ligt erop ons te wachten..
en ik wens jou en je familie dat die gevuld mag zijn met gezondheid..geluk en veel vrolijkheid !

Sylvia`s Quilts zei

Ik wens jou en je familie een voorspoedig, creatief en mooi 2017 toe.
Groetjes Sylvia.

inge zei

fijne jaarwisseling Katrien en co!

Ineke zei

Fijne jaarwisseling , geluk, gezondheid en liefdevol 2017

Bizzy Martine zei

Een gelukkig en gezond 2017 voor jou en je familie!!!