zondag 4 oktober 2015

Scharenhangertje

Voor het 12de quiltweekend had ik dit jaar gevraagd om een scharen -of sleutelhangertje te maken als geschenkje.
Ik zag zoveel op pinterest dat ik niet wist wat te gaan maken. En dan in St Marie aux Mines  zag ik een pakketje liggen,niet zoveel werk maar vond het wel leuk dat ik 2 pakketjes kocht, eentje voor het geschenkje en het andere voor mezelf.

 
Ik veranderde wel het stofje ,eentje met speldjes want dit is tevens een klein speldenkussentje.

 
En nog een extraatje.
 
 
 
Hoop dat de ontvanger er blij mee is.

6 opmerkingen:

Chris zei

Nou wat leuk!! Vind ze echt enig.

Ria van Kasteel zei

Wat een leuke scharenhangertjes, zal vast goed ontvangen worden.

Liefs Ria ;0))

Guusje, zei

Wat leuk is dit. Daar zal de ontvanger zeker blj mee zijn.

Annie Kingma zei

Wat ziet het er leuk uit.
Boffer die het mag ontvangen
Groetnis Annie

inge zei

ik zag dat ze er blij mee was, had vanmorgen niet door dat het van jou kwam.

Berna zei

Ohh, was die van jou! Een schatje is het.