dinsdag 11 november 2014

Charmpakketje

Dit charmpakketje ligt al geruime tijd ( 2-3 jaar) in de lade ,ik kocht er dan enkele omdat ik ze mooi vond en met het gedacht er ooit wel eens iets mee te maken.


Op het quiltweekend was Inge ook al gestart met een hexagon pakketje en dit leek me wel een leuk idee.In Veldhoven vond ik de geschikte mal ,dus ik kon aan de slag. Tekenen ,knippen en patchen . En dit is het geworden.



 
Nu moet ik nog een gepast stofje vinden om het vierkant te maken.Aangezien deze lapjes al enkele jaartjes zijn vind ik natuurlijk geen meer uit deze serie. Dus een ander moda lapje gaat het moeten oplossen. Of mocht er iemand onder jullie een van deze stofjes hebben en er van af wil geef me dan gerust een seintje.
 
Fijne dag verder.

8 opmerkingen:

Ria van Kasteel zei

Leuk geworden, zo krijgt elk lapje vroeg of laat haar bestemming.

Groetjes van Ria;0))

Annie Kingma zei

Mooi zo
Groetnis Annie

Chris zei

Leuk en mooie kleurtjes zo bij elkaar.

Annelies zei

Ziet er erg leuk uit !

lapotheker zei

Van deze serie heb ik een quilt voor de caravan gemaakt. Heb er nog restjes van, voornamelijk de bruinen. Als je interesse hebt zal ik ze eens opzoeken.
groetjes Dini

Hilde zei

Altijd mooi, een werkje met Moda-stofjes.

inge zei

mooi hoor, ik kan je niet helpen aan het stofje!

mieke zei

Leuke kleuren, ik denk dat je daar vast wel iets kunt vinden. grtjs Mieke