zondag 13 april 2014

Ufo - Bee

Gisteren was er weer eens een ufo-bee.Deze keer bij mij thuis.En eigenlijk een goed idee want zo raken oude werken eens af. De bedoeling is dat je een werk terug oppakt die al een jaar stil ligt,en dan mag je er verder aan werken tot ie af is.
Zo waren er vandaag 2 affo's ,eentje van Inge en eentje van José.



Natuurlijk wordt er ook gelachen ,tips uitwisselen en een hapje en een drankje horen er ook bij.





Ik vond er nog eentje terug waarvan alle rijtjes gemaakt waren ,ik moet ze nog allen aan elkaar zetten.Hoe oud ie is weet ik niet want vind mijn boekje even niet terug,maar dat komt wel. Het zal een charm quilt worden.999 verschillende driehoekjes.



 
Fijne zondag !!!

10 opmerkingen:

Unknown zei

Goed idee om samen aan je quilts te werken zo geraakt er één af .
Nog een fijne zondag .

inge zei

heerlijk he zo'n clubje gelijkgestemde zielen, bedankt voor de ontvangst!

Berna zei

Heerlijk twee dagen bee achter elkaar! Dat is een super weekend geweest. Gezellig en mooie ufo's.
ook leuk om te zien waar jij je logjes schrijft ;)
Fijne zondag!

Frederika zei

Wat een gezelligheid. Leuk om zo toch nog wat af te werken. Er is zo veel leuk, dat het erg snel uffo's worden.
Ik heb me ook voorgenomen voor wat affo's te gaan zorgen de komende tijd. Hoewel ik ook weer met wat nieuws ben begonnen.

Annie Kingma zei

Heel gezellig, zo bij jou thuis.
Mooi zijn je drie hoekjes wel hoor.
Ook de 2 affo zijn mooi
Groetnis Annie

Annie Kingma zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Marjan zei

Gezellig hoor! En inderdaad: zo komen de dingen écht af!

Karen zei

Love the triangle quilt! Something wonderful about one block quilts.

Wilma Kuin zei

Wat wordt er veel afgemaakt,.. kan ik nog wat van leren,.. Wat een leuke met de driehoekjes,.. Mijn kleinzoons willen graag weer een quilt van oma. Dit is ook een idee,...

Wilma Kuin zei

Wat wordt er veel afgemaakt,.. kan ik nog wat van leren,.. Wat een leuke met de driehoekjes,.. Mijn kleinzoons willen graag weer een quilt van oma. Dit is ook een idee,...