dinsdag 1 januari 2013

Wat in 2013

2013 ,het jaar van ronde getallen.
In april zal ik 50 worden.
In mei zullen we 30 jaar getrouwd zijn.
En in september hebben we ons 10de quiltweekend.

Maar wat nog meer. Vanaf 2013 heb ik besloten om minder te gaan uit werken. Dan zal ik nog 3 dagen in de week gaan werken. Ook ga ik 1 dag in de week op Manon passen.

En wat nog meer.Ik wil weer enkele tentoonstellingen doen en vooral naar bee's gaan. Hoop ook weer enkele bloggers te mogen ontmoeten.
Hoop wat ufo's te kunnen afwerken tijdens onze ufo bee's .Maar wil toch ook iets nieuws gaan starten. heb niet zoveel kleins liggen en dit is wel makkelijk om naar een bee mee te nemen. Maar dit project doe ik niet alleen. Samen met Inge gaan we een mysterie maken die in de magic patch stond. Op de laatste dag van de maand gaan we dan onze blokken showen, dit geeft weer een ruggesteuntje.

Dit zijn de lapjes die ik ga gebruiken "petit odil" van moda.

En verder zien we wel wat er nog te beleven zal vallen in 2013.
Hebben jullie ook plannen.

24 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Plannen en wensen genoeg Katrien, afwachten maar wat er van terecht komt....jou lapjes zijn in elk geval geweldig, heel mooie kleurstelling, daar komt vast iets moois uit!

Marjan zei

Wat een mooie en goede vooruitzichten voor 2013, Katrien! Veel succes en plezier met het nieuwe project. De lapjes zijn alvast schitterend!

Guusje, zei

O wat een prachtig jaar ligt er voor je, veel leuke dingen ga je beleven met veel ronde getallen geweldig. En wat een mooie stoffen ga je gebruiken voor de mysterie.

GRANNY'S HOUSE zei

Dat zijn hele goede voornemens, geniet van dit alles, dan doe ik dat ook.

Groetjes
Ines

AnitaS zei

Je hebt leuke dingen voor jezelf gepland in 2013. Mooie lapjes zijn het.

Berna zei

Wat een mooie vooruitzichten Katrien! Een dag minder werken zal je goed bevallen en dan lekker genieten van Manon.
Ik wens jullie allen een heel goed en gezond nieuwjaar toe.

Martine zei

Nog de beste wensen en zo te zien wordt het en leuk jaar.

MarianneD zei

Dat worden vast veel hoogtepunten Katrien! Wij gaan ons eerste hoogtepunt van 2013 in februari beleven....;-)Gelukkig Nieuwjaar!

Anoniem zei

De allerbeste wensen voor 2013 toegewenst en succes met je geplande tentoonstellingen en mistery.

Marijke zei

Hoop dat al je plannen mogen uitkomen .
Geniet van Manon want het eerste jaar veranderen ze zo veel .

Klaske zei

De beste winsken foar 2013 Katrien!

Unknown zei

Oh wat een leuke stofjes!

Dat wodt vast een mooi quilt!

Groetjes Anita

Chris zei

Dus jij gaat van feest naar feest dit jaar! Ik zag jullie project al bij Inge. Ik vind het enig en jij hebt ook van die mooie stofjes er bij gezocht. Veel plezier er mee. Ik denk dat dat minder werken je best heel goed zal bevallen, vooral omdat je dan ook tijd hebt om op Manon te passen. Wat zal je daar van genieten!

hobbyshop fugeltsje zei

folle lok en seine in het nieuwejaar.
Gr. Miranda

Terray zei

Dat zijn hele leuke vooruitzichten dat jij dit jaar gaat hebben.....Spannend, leuk en bijzonder. Een jaar om van te gaan genieten en helemaal met die prachtige lapjes.

Groetjes
Tertia

Balsemien zei

Gelukkig nieuwjaar Katrien!

inge zei

dat wordt een heel leuk jaar, kan gewoon niet anders ;-)

Sue-Anne zei

You have a couple of very big milestones this year Katrien. Looking forward to seeing what you make with the fabric.

Else zei

Heerlijke vooruitzichten in 2013, ik wens je een heel mooi jaar. knuffel Else

quiltlodge gerda zei

Dat zijn heerlijke voornemens Katrien. Ik wens je er heel veel plezier bij. Groetjes

LL-Ilse zei

Wow, wat een jaar staat er je te wachten. Geniet ervan, ik hoop dat al je wensen uitkomen. En ik kijk uit naar je blokken, de stoffen zijn prachtig.
Mijn wensen lopen gelijk op, enkele ufo's tot affo's zou geweldig zijn, en misschien, een plekje in het weekend in september ?

Inge zei

Leuk al die dingen die jou te wachten staan dit jaar. Het allerleukste is echt die oppasdag, hoor. Let op mijn woorden. Ik kan het weten. Ik doe het nu al bijna 9 jaar en geniet nog steeds. Ik vind het elke week weer een feestje.

Fijn weekend,
Inge

Erna Peekel zei

Wat een plannen allemaal. Minder werken hahaha je zal zien dat je tijd tekort komt. Geniet in ieder geval van het oppassen want dat is heel erg gezellig.

Fijn weekend.

Groetjes,
Erna

Babette zei

Te erg, die mooie heerlijke stofjes elke keer op mijn blog. Heerlijk!!
Dit wordt een mooi jaar voor je Katrien!!

Liefs Babette.