woensdag 14 december 2011

Weer 2 blokjes erbij

Ja we zijn alweer de 14de van de maand ,de laatste update voor dit jaar. Ik heb terug 2 blokje gemaakt.
De eerste : "gloomy prospects"

Daarna volgde "Victuals".


Deze twee blokjes zitten ondertussen in rijtjes vast ,nu kon ik rij 1 en 2 aan elkaar zetten.



Dit gaat tussendoor ook verder gaan want ik moet nog slechts 6 blokken maken. Het einde van de blokken is echt wel in zicht ,maar daarna is er nog heel wat werk aan.
Straks even kijken wat de andere dames gemaakt hebben voor deze update.

20 opmerkingen:

Kelli Fannin Quilts zei

Those are gorgeous, Katrien!

Gerda zei

mooie blokjes weer!!!
en nog maar zes te gaan zeg je??... dan schiet je echt al lekker op!!
Fijne dag

quilting Jeannet zei

Wat worden ze mooi Katrien!

inge zei

nu ga je de quilt echt zien groeien, één keer de rijen aan elkaar kunnen! super!

Lida zei

Ze zijn weer mooi en ik vind je aan elkaar gezette blokken prachtig om te zien, ik zoek nog steeds naar een geschikt stofje voor de cornerstones. Fijne dag
Lida

Annelies zei

Mooie blokken Katrien.

Marjan zei

Prachtig weer, Katrien! Je bent er echt bijna!

Plakhuis zei

Pfff nog maar 6 blokken en al een paar rijen aan elkaar! Het eind is in zicht. Mooie blokken en een bekend stofje. Leuk is dat altijd.

AnitaS zei

Mooie blokken er weer bij en je schiet lekker op.

Mascha zei

Mooie blokken. En heel toevaalig heb ik het tweede blokje ook deze maand gemaakt.
Groetjes Mascha

carine zei

Katrientje, je hebt je best gedaan hé! en nu zie je hem vorderen, alle rijtjes aaneen , wat moet een mens nog meer hebben... Nog een prettige dag gewenst , tot vrijdag...Carine

Monica zei

Wow, wat worden die blokjes mooi!

Johanna Zweden zei

Schitterende blokken
Groetjes Joke

Petra zei

Mooi gezicht je nieuwe blokken en die twee rijen blokken aan elkaar. En het eind is echt in zicht. Hou vol, groetjes,
Petra

Chris zei

Nog maar 6, het eind is in zicht!!

Erica zei

Mooie blokken en heerlijk hè, als je rijen in elkaar kunt gaan zetten!

Hilde zei

Mooie blokken en dus nog 3 maanden en de eerste faze is gedaan!

Guusje, zei

Wat een mooie blokken en wat heb je er al veel. Je bent er bijna. Goed hoor.

Gerda Hartman zei

Jij gaat ook nog steeds goed!

Inge zei

Ik heb deze blokjes gisteren niet gezien. Ze zijn weer hartstikke mooi!